Landningssidor ger fler och bättre affärer!

Med hjälp av en specialanpassad unik landningssida — som fungerar som en extra kampanjsida  sökbar på Google — så vågar vi garantera att det ger fler och bättre affärer.

Eftersom ni kommer finnas synliga i toppen av Googles sökresultat, så kommer potentiella kunder besöka er landningssida.

Konverteringen vid den punkten är viktig, och vi fixar allting för er så kunderna kontaktar er, beställer direkt, eller annat efter önskemål kring konverteringen.

Definitionen av landningssida är enkel – det är en specifik webbsida som är utformad för att fånga besökarens uppmärksamhet, presentera dem för en specifik produkt eller tjänst och sedan uppmuntra dem att vidta en önskad åtgärd.

Landningssidor kan användas för att samla webinarpublik, tillkännage en ny produktlansering eller förförsäljning eller erbjuda rabatt. Ibland handlar det inte om att sälja en produkt utan att få ett specifikt meddelande ut mot marknaden.

Ett viktigt inslag i varje Landningssida är en uppmaningsknapp som navigerar mot en viss aktivitet.

När ska jag använda landningssidor?

Landningssida är vanligtvis byggda för marknadsföringskampanjer när du presenterar din senaste version, eller så kan de fungera som en leads magnet, där du presenterar dina besökare med kampanj  innehåll som de kan få tillgång till  i utbyte mot deras kontaktinformation.

I båda fallen handlar det om få mer leads.

Hur skiljer det sig från en hemsida?
Medan en hemsida ger en besökare ett brett utbud av alternativ och produkter, anger en landningssida definition att den är mycket effektivare när det gäller att samla in leads – besökares kontaktinformation. Naturligtvis kan du publicera din webbplats och en landningssida under en domän för att hålla din varumärkesbild konsekvent.

Läs mer om landningssidor.